Condergaos los 5 mineros de «Mina de Cerredo»

Condergaos-los-5-mineros-de-MinadeCerredo-lqsPor socorrer a los trabayadores accidentaos y ponelos en manos de los servicios médicos

Redacción*. LQSomos. Enero 2015

Conderga de 12 años y 6 meses de prisión, multa de 100 meses con cuota de 8 euros/día y pena de 60 díes de llocalización permanente, pa los 5 mineros de “mina de Zarréu”-Asturies (2 años y 6 meses de prisión, multa de 20 meses con cuota de 8 euros y pena de 12 díes de localización permanente pa cada unu).

Cabe recursu énte l’audiencia provincial y los acusaos nun van entrar en prisión hasta que la sentencia nun sía firme.

Demientres n’Asturies desmantelen la minería y los demás seutores industriales, demientres se conderga a la clas trabayadora al paru y la miseria, demientres la impunidá protexe a quien roben a mamplen los recursos que’l pueblu precisa pa sobrevivir, les cárceles vacíense de corruptos y enllénense con quien defenden y lluchen polos nuesos derechos más básicos.

Nun mundu llaboral precarizáu dafechu, onde la falta midíes de seguridá provoca muertes y pergraves accidentes, paez ser qu’incumplir toa norma de prevención y seguridá llaboral, despreciando la vida de los y les trabayadores, nun tien castigu dengún.

Sicasí, socorrer a los trabayadores accidentaos y ponelos en manes de los servicios médicos, castígase cola cárcel.

Dende la Corriente Sindical d’Izquierda sopelexamos la nuesa intención de dar rempuesta, dende yá, a esta nueva agresión a la clas trabayadora asturiana, tantu nel frente xudicial como nel de la movilización popular.

Tamos seguros y segures de que la rempuesta de la sociedá asturiana va ser de sofitu y solidaridá dafechu con estos cinco trabayadores y de qu’ente toos y toes vamos algamar evitar la so entrada en prisión.

¡Nun van poder con nós!
¡Llibertá pa Toño!. ¡Llibertá pa los cinco trabayadores de Zarréu!
¡Puxa la CSI!. ¡Puxa la llucha obrera!

.-.-.-.-.-.

Condena de 12 años y 6 meses de prisión, multa de 100 meses con cuota de 8 euros/día y pena de 60 días de localización permanente, para los 5 mineros de «mina de Cerredo»-Asturies (2 años y 6 meses de prisión, multa de 20 meses con cuota de 8 euros y pena de 12 días de localización permanente para cada uno).

Cabe recurso ante la audiencia provincial y los acusados no entrarán en prisión hasta que la sentencia no sea firme.

Mientras en Asturies desmantelan la minería y los demás sectores industriales, mientras se condena a la clase trabajadora al paro y la miseria, mientras la impunidad protege a quienes roban a manos llenas los recursos que el pueblo necesita para sobrevivir, las cárceles se vacían de corruptos y se llenan con quienes defienden y luchan por nuestros derechos más básicos.

En un mundo laboral totalmente precarizado, donde la falta de medidas de seguridad provoca muertes y gravísimos accidentes, parece ser que incumplir toda norma de prevención y seguridad laboral, despreciando la vida de los trabajadores y trabajadoras, no tiene castigo alguno.

Sin embargo, socorrer a los trabajadores accidentados y ponerlos en manos de los servicios médicos, se castiga con la cárcel.

Desde la Corriente Sindical d’Izquierda manifestamos nuestra intención de dar respuesta, desde ya, a esta nueva agresión a la clase trabajadora asturiana, tanto en el frente judicial como en el de la movilización popular.

Estamos seguros y seguras de que la respuesta de la sociedad asturiana será de total apoyo y solidaridad con estos cinco trabajadores y de que entre todos y todas conseguiremos evitar su entrada en prisión.

¡No podrán con nosotros y nosotras!
¡Libertad para Toño!. ¡Libertad para los cinco trabajadores de Zarréu!
¡Puxa la CSI!. ¡Puxa la llucha obrera!

* Corriente Sindical d’Izquierda

Asturies-LQSomos

Deja un comentario